Dyskonty w oczach Polaków – case study marki KiKOd kilku lat możemy obserwować ewolucję dyskontów w Polsce. Ich pozycja na rynku wciąż się umacnia, a Polacy nieprzerwanie wybierają je jako miejsce robienia zakupów. Z czego
Nowoczesne technologie powinny przede wszystkim poprawiać jakość codziennego życia. To właśnie dzięki nim sprzątanie nie jest już czynnością mało lubianą, a wręcz przyjemną. Jak to możliwe? Odpowiedzią są innowacyjne
Jak pozostać cyberbezpiecznym w czasie Black FridayKlienci i sprzedawcy nie są jedynymi, którzy przygotowują się do największego sezonu zakupowego w ciągu roku. Przedświąteczna gorączka to także duże wydarzenie dla cyberpr
Bezstresowy grudzień? Tak, to możliwe!Autor: Adam Adamski — były mistrz Polski w kulturystyce i założyciel cateringu dietetycznego Fit MalinaPowoli wchodzimy w aurę przedświąteczną, a coroczny bieg po prezenty tuż-tuż. N
Warszawa, 23 stycznia 2017 r.Zmiany w prawie, które wpłyną na realizację inwestycji w 2018 rokuW rozpoczynającym się roku zarówno inwestorzy, jak i wykonawcy będą musieli dostosować się do szeregu nowych obostrzeń przewid
Informacja prasowaWrzesień 2019Elektromobilność w Polsce – czy ekologiczna alternatywa to realna przyszłość?Oprócz walki z alarmującymi zmianami klimatycznymi, aspekt elektryfikacji transportu to również źródło pozysk
Warszawa, 18 września 2020Informacja prasowaZmiany klimatu a zdrowieJak wynika z szacunków Światowej Organizacji Zdrowia, zmiany klimatu powodują obecnie bezpośrednio ponad 140 tysięcy zgonów rocznie przede wszystkim w Afryce
Szczecin, 21 grudnia 2020 Kolejna piekarnia Asprod Drive w Szczecinie umożliwi bezpieczne zakupy tuż przed Świętami Sklep firmowy drive-thru Asprod już otwarty. To odpowiedź lokalnej piekarni na potrzebę bezkontaktowych zakup�
UPAŁY? MAMY NA NIE SPOSÓB!Chociaż lato to jedna z tych pór roku, na które z niecierpliwością czekamy, wysokie temperatury potrafią być bardzo dokuczliwe. Upały niosą za sobą ryzyko odwodnieniai przegrzania organizmu, a na
Efekt Fake news (w biznesie, nauce, mediach)07-12-2017 | 10:49 | WarszawaInternet jest główną wylęgarnią fake news’ów uważa trzy czwarte respondentów, którzy wzięli udział w badaniu PAYBACK Opinion Poll. Problem fałszyw