Informacja prasowa – PrestoMARZEC 2018Witaj wiosno!Rozpocznij sezon z PrestoOdetchnijmy po mroźnej zimie i cieszmy się coraz dłuższymi, ciepłymi dniami, budzącą się do życia przyrodą i zapachem kwitnących kwiatów.
Wielkimi krokami zbliża się jedno z ulubionych świąt dzieci, także tych starszych – Mikołajki. Kto z nas, będąc maluchem, w wieczór poprzedzający 6. grudnia nie mógł z emocji zasnąć? A rano, jeszcze przed dzwonkiem
Informacja prasowa 29 listopada 2018, WarszawaKażdego roku Święta Bożego Narodzenia przyprawiają nas o prawdziwy zawrót głowy. Przedświąteczne porządki, pieczenie makowców, lepienie uszek i kupowanie prezentów pod choink�
MATERIAŁ PRASOWY Warszawa, dn. 29.01.2021Czy komercyjne mieszkania będą powstawać na gruntach gminnych Czy deficyt terenów pod budowę mieszkań s
Zerowy PIT dla młodychAneta Socha-Jaworska, ekspert kadrowo-podatkowy w firmie inFakt, oferującej nowoczesne rozwiązania księgoweZerowy PIT dla młodych to nowy pomysł, który według zapowiedzi ma obowiązywać od 1 sierpnia 20
INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 22 października 2019 r. Czy rosnąca popularność samochodów elektrycznych wpływa na proces nabywania pojazdów przez klientów?Innowacje zmieniają zachowania konsumentów – to prawda znana już od
Dawid Kwiatkowski wyznaje miłość na planie „The Voice Kids”W nowym formacie telewizyjnej Dwójki „The Voice Kids” w gronie Trenerów znalazł się m.in. Dawid Kwiatkowski. Jak się okazuje, polski Justin Bieber bardzo dobrz
Bezpieczne wietrzenie – Sharp KC G40EUWChoć o smogu mówi się najgłośniej w sezonie grzewczym, w aglomeracjach miejskich stężenie szkodliwych cząsteczek może przekraczać poziomy opisane przez WHO jako bezpieczne także
20 marca 2020 r.Spin-off z UW udostępnił darmową platformę do prowadzenia wykładów przez InternetSpółka spin-off z Uniwersytetu Warszawskiego uruchomiła darmową platformę, która pozwala wykładowcom prowadzić wykłady w
Informacja prasowaWarszawa, 26 listopada 2019 r.Jedzenie w domu, a może danie na wynos – czy Polacy jeszcze gotują?Niemal 93% Polaków biorących udział w badaniu przeprowadzonym w ramach III edycji kampanii „Warzywa i owoce