Polne smaki – jadalne kwiaty i zioła w wakacyjnym menuNie trzeba być właścicielem ogrodu, by zbierać plony. Wystarczy wykorzystać w kuchni dziko rosnące rośliny, aby przekonać się, że stanowią one smaczne dopełnienie n
Tajemnica faktury za energię: gdzie ukryta jest nasza podwyżka?Nierzadko denerwujemy się na wysokie rachunki za prąd jednak właściwie nie wiemy, za co płacimy. Tymczasem na fakturę składa się mnóstwo czynników. Jak ją czy
08.12.2017Święta to czas dawania i przyjmowania prezentów, dla wielu z nas obie te czynności są bardzo trudne. Upominki mają mnóstwo znaczeń i ujawniają jak postrzegamy innych. Wyniki badania „Prezenty zawsze wywołują emo
Informacja prasowa Warszawa/Brześć Kujawski 29.06.2018 r.Top 5 przekąsek na latoPrzed nami lato, ulubiona pora roku wielu osób. Podczas upałów w
Informacja prasowaWarszawa, 14.11.2017 r.Czy kobiety mają szansę na pracę w branży TSL?W Europie co dwudzieste miejsce pracy oferowane jest w branży transportowej – tak wynika z doniesień Komisji Europejskiej. Organ wskazuj
Warszawa, 1 maja 2017 r.FIRESTONE Headliners of Tomorrow: Wojtek Szczepanik zagra na Open’er Festival Drugą edycję konkursu FIRESTONE Headliners of Tomorrow wygrał młody kompozytor i pianista, który łączy muzykę klasyczną
Informacja prasowaX listopada 2018, WarszawaZnalezienie oryginalnego i praktycznego prezentu przysparza sporo problemów. Co kupić? To pytanie zadaje sobie niejeden z nas, a sprawa wcale nie jest taka prosta. Zamiast perfum, kolejne
Warszawa, 18 września 2019INFORMACJA PRASOWA500+ na pierwsze dziecko – na co rodzice przeznaczają uzyskane środki?Zdecydowana większość przeznaczy dodatkowe środki przede wszystkim ogólnie na dziecko i jego edukację15% r
INFORMACJA PRASOWA16.01.2018, WARSZAWAMIĘDZYNARODOWY DZIEŃ KUBUSIA PUCHATKA.5 POWODÓW ZA CO DZIECI I DOROŚLI GO KOCHAJĄ Uwielbiają go wszyscy, bez względu na wiek i płeć. Jest przyjacielem nie tylko miłośników miodu, al
Jak mądrze zaplanować zakupy?Jak wynika z raportu „Konsumenci a gospodarka obiegu zamkniętego”, kupujemy dużo za dużo, nie licząc się z ekologicznymi skutkami naszych decyzji. Aż 38% badanych przyznało, że kupuje więcej