Ogólnopolski Program Promocyjny „Doceń polskie”XXVII atestacja żywności organizowana w ramach programu „Doceń polskie” przeszła do historii. Dnia 31 stycznia br. specjaliści z branży spożywczej ocenili 142 wyroby z of
„KABARET NA ŻYWO WEDŁUG PARANIENORMALNYCH”POLSAT, JUŻ OD 9 WRZEŚNIAPiąty sezon programu „Kabaret na żywo” w jesiennej ramówce zostanie zaprezentowany w zmienionej formule. Do tej pory każdy odcinek miał innych prowad
Plany to zadania z datą realizacji– KiK podsumowuje 2018 rok w PolscePrzekroczenie liczby 250 sklepów, działalność prospołeczna, osiągnięcie 1.000.000 polubień na fanpage marki na Facebooku, a co za tym idzie utrwalanie wi
Warszawa, 19 marca 2018 r.Informacja prasowa Smartfony i tablety otwierają przed nami wiele nowych możliwości, ale jednocześnie przysparzając wiele obaw o bezpieczeństwo znajdujących się na nich plikach. W naszych telefonach
Ważne dla Polski nowe stanowisko Komisji EuropejskiejOdpowiedź Komisji Europejskiej na ostatnie głosowanie Parlamentu Europejskiego w sprawie pakietu mobilności to światełko w tunelu dla polskich przewoźników. Dlaczego? Daje n
Jesienne aktywności rodzinne. Kilka gadżetów, które pomogą utrzymać formę Latem aktywność fizyczna przychodzi dużo łatwiej. Wolny czas staramy się spędzać na zewnątrz, co sprzyja ruszaniu się – czy to nad jeziorem
Informacja prasowaWarszawa, 21 stycznia 2020 r.Burger czy sałatka? – Polacy coraz chętniej eliminują mięso z dietyCoraz więcej osób deklaruje rezygnację z mięsa lub znacząco ogranicza jego spożycie – niespełna 12% prz
Informacja prasowa FLORINAMarzec 2018Kolekcje Florina by Emalia Pleszew poleca Kasia Bujakiewicz!Katarzyna Bujakiewicz – aktywna mama i miłośniczka zdrowego stylu życia została ambasadorką marki Florina by Emalia Pleszew.
Warszawa, styczeń 2021Informacja prasowaCzy Unia Europejska jest światowym liderem w działaniach na rzecz klimatu?Rozważania na temat roli działań UE z perspektywy globalnej Przedstawiciele Komisji Europejskiej oraz politycy
Warszawa, 21 września 2017 rokuPrawie dwie trzecie małych i średnich przedsiębiorstw (65%) odczuwa niepokój wywołany globalną sytuacją gospodarczą, a tylko 7% wskazuje handel międzynarodowy jako najlepszy kierunek rozwoju sw