Warszawa, 18 lipca 2019 rokuMake me!, czyli święto designu na Pasażu WiechaW tym tygodniu na słynnym warszawskim deptaku twórczy zapał spotka się z kreatywną pracą. W cyklu imprez „Pasaż Wiecha. Kultura w samym centrum”
Warszawa, 27 kwietnie 2018 r.Informacja prasowa Firmy, które promują się w sieci wykorzystują dane użytkowników do zwiększania efektywności działań marketingowych. Przewidywanie zachowań i preferencji potencjalnych klient�
Dokumenty kierowcy to podstawaO co kierowcy ciężarówek pytają najczęściej? Jednym z głównych powodów telefonowania na numer interwencyjny Ogólnopolskiego Centrum Rozliczania Kierowców (OCRK) jest brak aktualnych dokumentów
Śledząc mapę kulinarną świata szybko odkryjemy, że zasada „co kraj, to obyczaj” jest szczególnie żywa w kwestii śniadań. Jak wygląda klasyczny, francuski petit déjeuner? Ile kalorii ma wyjątkowo syte śniadanie angiels
Ogólnopolski Program Promocyjny „Doceń polskie”Każdy z laureatów programu promocyjnego „Doceń polskie” otrzymuje pakiet aż 12 różnorodnych narzędzi wspierających jego działalność. Profesjonalne zdjęcia żywności
Informacja prasowaKraków, 3 grudnia 2019r.Prosta metoda na ograniczenie smoguZ czystym powietrzem i pełnym portfelemMiędzynarodowa konferencja naukowa „Jakość powietrza a efektywność energetycznaJPEE 2019” potwierdziła
Gelato Festival 2018 w Warszawie dobiegł końca11-06-2018 | 15:41 | WarszawaGelato Festival 2018 w Warszawie dobiegł końca.Poznaliśmy zwycięzcę polskiego “przystanku” oraz reprezentatów Polski, w kolejnym etapie konkursu
Informacja prasowa – PrestoLipiec 2018Dom pachnący latem!Mamy wakacje! Presto zaprasza do rajskiej krainy, w której intensywne aromaty soczystych owoców wypełniają wnętrza domów… Poczuj wibrujący miks ananasa i mango
Domowy skarbiec letnich smaków – jak stworzyć funkcjonalną spiżarnię?14.09.2017Powoli zapominamy o słonecznym lecie, a z tyłu głowy mamy już początek jesieni – zwłaszcza, jeśli jesteśmy amatorami sezonowych, wakacyjn
Plany to zadania z datą realizacji– KiK podsumowuje 2018 rok w PolscePrzekroczenie liczby 250 sklepów, działalność prospołeczna, osiągnięcie 1.000.000 polubień na fanpage marki na Facebooku, a co za tym idzie utrwalanie wi