Informacja prasowaWrocław, 4 marca 2019 r.Przez kobiety dla kobiet. Wystawa #lessismore w Zamku Topacz#lessismore. Naturalnie piękne kobiety to coś więcej niż wystawa fotografii. To sposób na ukazanie siły bohaterek – pewny
Wytrącone z rutynyPrzed pandemią większość kobiet żyła w permanentnym niedoczasie i napięciu myśląc, że inaczej we współczesnym świecie po prostu się nie da. Kwarantanna wytrąciła Polkiz rutyny i pokazała, że jednak
Informacja prasowa17.09.2018, WarszawaNAUKA JĘZYKÓW RECEPTĄ NA DŁUŻSZĄ MŁODOŚĆ?Znajomość języków obcych poszerza horyzonty i możliwość eksplorowania świata. Pozwala pracować poza granicami ojczystego kraju, otwier
KOMUNIKAT PRASOWYWarszawa, 18.04.2019Podczas jednej z lutowych konwencji Prawo i Sprawiedliwość zapowiedziało projekt tzw. „trzynastej emerytury”, która ma stanowić dodatkową pomoc dla emerytów i rencistów. Na początku k
Jaka powinna być idealna spacerówka? Zwrotna, lekka w prowadzeniu, wygodna. Na tyle duża, aby zapewniała dziecku wygodę podczas spaceru, jednocześnie zaś na tyle kompaktowa, aby po złożeniu (szybkim i nieskomplikowanym) zmieś
Informacja prasowa, Warszawa, 28.09.2017 r.Do wielu przedsiębiorstw transportowych w Polsce trafił pierwszy numer kwartalnika „Czas na transport”. Czasopismo wydawane, przez markę VIAON, skierowane jest do branży TSL, w szczeg
Bezpieczne wietrzenie – Sharp KC G40EUWChoć o smogu mówi się najgłośniej w sezonie grzewczym, w aglomeracjach miejskich stężenie szkodliwych cząsteczek może przekraczać poziomy opisane przez WHO jako bezpieczne także
Informacja prasowaWarszawa, 12 września 2019 r.Zwykłe urządzenie do mierzenia czasu? Nic bardziej mylnego. Zegarek to dziś zdecydowanie coś więcej. Jakimi kryteriami najczęściej kierujemy się, by wybrać ten, który najbardz
Wypadki, kradzieże i awarie to miliardowe straty dla firm –ograniczyć je mogą inteligentne systemy wideoWarszawa, 8 stycznia 2019 – W latach 2015–2017 w co trzeciej firmie doszło do wypadku w pracy . W pierwszym półroczu
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie