Informacja prasowaTransformacja i trendy jakie rodzi – to temat tegorocznego Power Speech Maurizio Burrato, przedstawiciela zespołu projektowego Interprint, którego wysłuchać będzie można już za kilkanaście dni podczas �
Informacja prasowa FLORINAMarzec 2018Kolekcje Florina by Emalia Pleszew poleca Kasia Bujakiewicz!Katarzyna Bujakiewicz – aktywna mama i miłośniczka zdrowego stylu życia została ambasadorką marki Florina by Emalia Pleszew.
Zalety przekwalifikowania sięWedług szacunków z 2017 roku, w Polsce brakuje około 50 tysięcy pracowników tej branży. Rynek jest pojemny, a powstające jak grzyby po deszczu nowe podmioty oraz duża chłonność już istniejący
Informacja prasowaWrocław, 4 marca 2019 r.Przez kobiety dla kobiet. Wystawa #lessismore w Zamku Topacz#lessismore. Naturalnie piękne kobiety to coś więcej niż wystawa fotografii. To sposób na ukazanie siły bohaterek – pewny
Smacznie, zdrowo, pomarańczowo, czyli jesienne barwy na talerzuJesień, pomimo kapryśnej pogody, to zdecydowanie jedna z najbardziej urokliwych pór roku. Zachwycające kolory obecne w przyrodzie oraz warzywa i owoce, typowe dla sch
Divoomseria głośnikówPixel Art oraz Caffé lineDivoom to producent, który dał się poznać dzięki perfekcyjnemu wykonaniu swoich produktów, ciekawej stylistyce, funkcjonalności ale przede wszystkim dzięki świetnym walorom
Informacja prasowaWarszawa, 15 lutego 2021 r.Rozpoczynająca się od dziś promocja First Moment, liczne zniżki cenowe, a także ochrona Klientów przed skutkami niespodziewanej kwarantanny – z tego wszystkiego można skorzystać
Tegoroczna wiosna była wyjątkowo ciepła – w kwietniu i w maju padł rekord temperatury na tle całej, sięgającej przeszło 200 lat wstecz historii pomiarów. Jeśli trend utrzyma się przez całe lato, przed nami naprawdę upaln
Informacja prasowaWarszawa, 7 grudnia 2016 r.Bakalie – świąteczny „must have” nie tylko w kuchni Świąteczny dom pachnie korzennymi przyprawami i bakaliami. Stały się one nieodłącznym składnikiem przygotowywanych s
Informacja prasowaWarszawa, 17 września 2019 r.Spotkania prozdrowotne czy pokazy handlowe – o wprowadzaniu nas w błądSpecjalne zaproszenia na badania lekarskie, które finalnie okazują się handlową prezentacjąsą częstą