KOMUNIKAT PRASOWYWarszawa, 5.12.2019Od 1 stycznia 2020 roku w życie wchodzi dawno zapowiadany mikrorachunek podatkowy, czyli tzw. indywidualny rachunek podatkowy, służący do wpłat PIT, CIT i VAT. Jego celem jest dostarczanie wp�
„Extra Szkolna Stołówka”Oto zwycięzcy! Już wkrótce remonty szkolnych stołówekProgram „Extra Szkolna Stołówka” dobiegł końca. W konkursie, który towarzyszył programowi, pięć szkół z całej Polski wygrało remo
Warszawa, 12 stycznia 2018 r.Relacje biznesowe z Niemcami – przedsiębiorco sprawdź, czy to dobry moment na rozpoczęcie współpracy Niemieccy przedsiębiorcy są pozytywnie nastawieni do stanu rodzimej gospodarki, jak i wzrostu
Kraków, 29 października 2019 r. Informacja prasowaRozwój pracowników jest naszą siłą!Konieczność podnoszenia kwalifikacji podyktowana zmieniającymi się wymaganiami klientów to motor napędowy szkoleń i indywidualnego po
Praca zdalna to jeden z najczęściej oczekiwanych przez pracowników benefitów. Wielu z nich wskazuje możliwość pracy spoza biura jako jeden z najważniejszych aspektów pozafinansowych zatrudnienia. Eksperci Fortinet przypominaj�
Informacja prasowaKabinówka, plecak, walizka, a może torba? W co spakować się na majówkowy wyjazd?Tak jak środa to mała sobota, tak majówka to małe wakacje. A jak wakacje to trzeba gdzieś jechać. Paszporty sprawdzone, bile
Ekoczyści specjaliści: Lato tuż tuż, najwyższy czas pozbyć się zbędnego tłuszczyku…z kuchni! Poznaj sprytne sposoby, które pozwolą wyczyścić kuchnię, zatłuszczone powierzchnie i sprzęt AGD łatwo, skutecznie i w spos
Raport Vertiv – do 2025 roku liczba serwerowni wzrośnie o 226 proc.Zaktualizowane prognozy rozwoju branży data center zakładają wzrost liczby projektów z wykorzystaniem brzegu sieci i zmniejszoną dostępność wyspecjalizowany
Porządki po remoncie – sprawnie i szybkoWszechobecny kurz, zacieki farby czy plamy po zaprawie to typowy poremontowy krajobraz w mieszkaniu. A jeśli mamy – jak to Polacy – w wakacyjnych planach pojechać jeszcze po takiej zmia
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie