Najciemniej pod latarnią – polski sposób na powszechną infrastrukturę ładowarek dla samochodów elektrycznychInfrastruktura techniczna jest wg wielu specjalistów branży samochodowej tzw. wąskim gardłem w upowszechnianiu sam
Informacja prasowa 14 grudnia 2017 r.Boże Narodzenie nieodłącznie kojarzy się nam z prezentami, którymi zostajemy obdarowani po zakończeniu kolacji wigilijnej. Ten moment stanowi uwieńczenie niecierpliwego oczekiwania, zwłas
Informacja prasowaWarszawa, 27 lipca 2017Sprawdź jakim typem festiwalowicza jesteśWbrew pozorom, możliwości wyjazdów wakacyjnych nie ograniczają się wyłącznie do alternatywy: nad morze czy w góry? Wielu z nas poszukuje now
Warszawa, XX września 2019IBIS STYLES ROZBUDZA KREATYWNOŚĆ – WYSTAWA NIEPOWTARZALNYCH FOTOGRAFII Z INSTAGRAMA#ibisStylesByUs to międzynarodowy konkurs fotograficzny przygotowany przez markę ibis Styles we współpracy z wiodą
Informacja prasowa25 stycznia 2019, WarszawaKażdego roku na całym świecie zużywa się ogromne ilości papierowych kubków. Z każdą aromatyczną kawą czy smakowitą herbatą kupioną w jednorazowym opakowaniu tony odpadów rosn
Informacja prasowa, 23.05.2018Kleszcze – bardziej niebezpieczne niż myślisz– Każdy kleszcz jest niebezpieczny – alarmują lekarze. Przede wszystkim dlatego, że nie wiemy, które z nich są nosicielami niebezpiecznych dl
komunikat prasowy 04.04.2019Bruksela zagłosowała przeciwko polskim przewoźnikomParlament Europejski przyjął tzw. pakiet mobilności. Jest to kolejny, przedostatni już krokw drodze do ostatecznego przyjęcia kluczowych zmian w
Divoomseria głośnikówPixel Art oraz Caffé lineDivoom to producent, który dał się poznać dzięki perfekcyjnemu wykonaniu swoich produktów, ciekawej stylistyce, funkcjonalności ale przede wszystkim dzięki świetnym walorom
Z dobrym eventem jest jak z odpaleniem rakiety: wszystko trzeba bardzo dokładnie zaplanować i przygotować w najdrobniejszych szczegółach. Ale właśnie dzięki temu wrażenia mogą być niezapomniane, żeby nie powiedzieć – kos
Warszawa, 27 kwietnie 2018 r.Informacja prasowa Firmy, które promują się w sieci wykorzystują dane użytkowników do zwiększania efektywności działań marketingowych. Przewidywanie zachowań i preferencji potencjalnych klient�