„Extra Szkolna Stołówka”Oto zwycięzcy! Już wkrótce remonty szkolnych stołówekProgram „Extra Szkolna Stołówka” dobiegł końca. W konkursie, który towarzyszył programowi, pięć szkół z całej Polski wygrało remo
Warszawa, 20.03.2018r.PIT 2018.Ulgi, wzrost kwoty wolnej od podatku, pomoc w rozliczeniuDo 30 kwietnia br. mamy obowiązek złożyć PIT. W tym roku nie rozliczy nas już pracodawca. – Musimy rozliczyć się samodzielnie, ale
Turniej „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku” wkracza w decydującą fazę. W dniach4 – 27 kwietnia w każdym województwie wyłonione zostaną najlepsze zespoły dziewcząti chłopców w wieku od 8 do 12 lat. Mistrzowie w
Informacja prasowaPrzasnysz, 25.04.2019 r.Inspirujące pomysły na wycieczki roweroweNadchodząca Majówka to idealny czas, aby przeżyć niezapomniane wrażenia, odwiedzając urokliwe miejsca w Polsce. Całości dopełni fakt, że
Warszawa, 27 kwietnie 2018 r.Informacja prasowa Firmy, które promują się w sieci wykorzystują dane użytkowników do zwiększania efektywności działań marketingowych. Przewidywanie zachowań i preferencji potencjalnych klient�
Informacja prasowa – Hochland PolskaLipiec 2019Zwycięzcy odebrali kluczyki do samochodów!Finał urodzinowej loterii Hochland – To jest pyszne od 25 latZa nami finał loterii urodzinowej Hochland, w której do wygrania były n
Wielkimi krokami zbliża się koniec roku szkolnego. Zanim jednak nasze pociechy wyjadą na kolonie i obozy wakacyjne, zastanawiamy się nad upominkami dla wychowawców czy ulubionych nauczycieli. Coraz częściej decydujemy się na tr
INFORMACJA DLA MEDIÓWGdańsk, 20 września 2017 r.Wielofunkcyjny kompleks Forum Gdańsk wzbogacił się o kolejną markę szwedzkiej grupy H&M – & Other Stories. To świetna wiadomość dla mieszkańców Trójmiasta i ca
Warszawa, 23 września 2020Pandemia zmieniła nas na dobre –jakie zwyczaje zostaną z nami na dłużej?Świat zmienił się w ciągu kilku ostatnich miesięcy nie do poznania. Odkryliśmy inny wymiar ekologii, lokalności, zupełn
Efekt Fake news (w biznesie, nauce, mediach)07-12-2017 | 10:49 | WarszawaInternet jest główną wylęgarnią fake news’ów uważa trzy czwarte respondentów, którzy wzięli udział w badaniu PAYBACK Opinion Poll. Problem fałszyw