Warszawa, 21 września 2017 rokuPrawie dwie trzecie małych i średnich przedsiębiorstw (65%) odczuwa niepokój wywołany globalną sytuacją gospodarczą, a tylko 7% wskazuje handel międzynarodowy jako najlepszy kierunek rozwoju sw
Efekt Fake news (w biznesie, nauce, mediach)07-12-2017 | 10:49 | WarszawaInternet jest główną wylęgarnią fake news’ów uważa trzy czwarte respondentów, którzy wzięli udział w badaniu PAYBACK Opinion Poll. Problem fałszyw
Informacja prasowa10.02.2020 r.Czego potrzebują narciarze podczas Międzynarodowych Mistrzostw Polski?Zobacz, jak robią to w Szczawnicy.Ostatnie Międzynarodowe Mistrzostwa Polski w Narciarstwie Alpejskim odbyły się na stoku Pa
Ekologiczne postanowienia noworocznePoczątek roku to czas, który sprzyja refleksjom nad swoimi działaniami oraz nowymi planami. Przedstawiamy więc noworoczne eko postanowienia, które warto wcielić w życie w 2021 roku i utrzyma�
Rekordowa liczba przedszkoli i szkół podstawowych uczy się, jak dbać o naturęJak troszczyć się o rośliny i zwierzęta, segregować śmieci, oszczędzać prąd, wodę i energię? To tylko niektóre z zagadnień, jakie porusza p
Zaduma i smutek – tak w Polsce kojarzy się przełom października i listopada. W krajach anglosaskich i w Meksyku to natomiast okazja do radosnego świętowania w gronie rodziny i znajomych. Znudziło wam się amerykańskie Hallowee
INFORMACJA DLA MEDIÓWGdańsk, 20 września 2017 r.Wielofunkcyjny kompleks Forum Gdańsk wzbogacił się o kolejną markę szwedzkiej grupy H&M – & Other Stories. To świetna wiadomość dla mieszkańców Trójmiasta i ca
Wadowice, 8 kwietnia 2020 r.5 domowych eko-zabaw dla dzieciZabawa jest ważnym elementem codziennej aktywności dzieci, która nie tylko umila wolne chwile, ale również wzmacnia więzi i pozytywnie wpływa na rozwój najmłodszych.
Warszawa, 2.10.2017 r.Informacja prasowaTak jak w życiu, przeciwieństwa się przyciągają, a kontrasty mają wielką siłę. Wnętrze można „uszyć” ze skrawków, bawiąc się elementami o różnych wzorach. Przyda się tło
DTP – forma promocji zawsze na czasiePogłoski o śmierci papieru w dobie komunikacji cyfrowej są mocno przesadzone. Tradycyjna poligrafia oferuje dziś firmom mnóstwo atrakcyjnych form promocji. Czy warto z nich korzystać? A