Dyskonty w oczach Polaków – case study marki KiKOd kilku lat możemy obserwować ewolucję dyskontów w Polsce. Ich pozycja na rynku wciąż się umacnia, a Polacy nieprzerwanie wybierają je jako miejsce robienia zakupów. Z czego
Koniec roku 2019 i początek 2020 roku to dla marki SMSL bardzo udany okres. Począwszy od niedawno opisywanego modelu SMSL M500, którym zainteresowanie przeszło wszelkie oczekiwania, po nowości jakie właśnie trafiły do sprzedaż
Informacja prasowaPoznań, 9 sierpnia 2018 r.Wakacyjne podróże z marką Akbar – co kryje Sri Lanka?Myśląc o idealnym miejscu na wakacje, przed oczami ukazuje się nam rajska wyspa z zapierającymi dech w piersiach widokami
komunikat prasowy 04.04.2019Bruksela zagłosowała przeciwko polskim przewoźnikomParlament Europejski przyjął tzw. pakiet mobilności. Jest to kolejny, przedostatni już krokw drodze do ostatecznego przyjęcia kluczowych zmian w
Informacja prasowa Poznań, 16 listopada 2017 roku5 rzeczy, których nie wiedziałeś o Wielkiej Brytanii, a powinieneś!Choć powszechnie wiadomo, że w Wielkiej Brytanii samochody nadjeżdżają z lewej strony, w umywalce są dwa
Efekt Fake news (w biznesie, nauce, mediach)07-12-2017 | 10:49 | WarszawaInternet jest główną wylęgarnią fake news’ów uważa trzy czwarte respondentów, którzy wzięli udział w badaniu PAYBACK Opinion Poll. Problem fałszyw
Warszawa, 19 października 2017 r.Kuszące słońcem lato skutecznie zniechęca do spędzania czasu na pracach domowych. Jesienią, kiedy aura nie sprzyja aktywnościom na świeżym powietrzu, dawkę wakacyjnej energii warto spożytko
Informacja prasowaGrajewo, 9 lutego 2021Pączki z serka homogenizowanego i mascarpone– koniecznie wypróbuj na Tłusty CzwartekKarnawał w Polsce – oprócz tańców i hucznej zabawy – kojarzy się często z dobrym, wystaw
Włocławek, 16 września 2020 r. Wybieraj zdrowe i lokalne produkty, jeśli chcesz wzmocnić swoją odporność Jesienią nasz organizm narażony jest na różnego rodzaju infekcje wirusowe. W tym okresie powinniśmy szczególnie za
Warszawa, 2.10.2017 r.Informacja prasowaTak jak w życiu, przeciwieństwa się przyciągają, a kontrasty mają wielką siłę. Wnętrze można „uszyć” ze skrawków, bawiąc się elementami o różnych wzorach. Przyda się tło