Raport Vertiv – do 2025 roku liczba serwerowni wzrośnie o 226 proc.Zaktualizowane prognozy rozwoju branży data center zakładają wzrost liczby projektów z wykorzystaniem brzegu sieci i zmniejszoną dostępność wyspecjalizowany
Informacja prasowa FLORINA7 sierpnia 2018 r.Trendy w kuchni – wielki powrót emaliiCo warto wiedzieć o naczyniach emaliowanychNiegdyś były podstawowym wyposażeniem niemal każdej kuchni, potem odeszły nieco w zapomnienie
Informacja prasowaWarszawa, 3 października 2019 r.oPoranki dla wielu z nas oznaczają zrywanie się z łóżka w ostatniej chwili i wybieganie z mieszkania bez śniadania, aby tylko zdążyć na czas do pracy. Wydaje się, że o te
Niejeden użytkownik polskich dróg wyjeżdżając w poprzednich latach na długi weekend zauważył, że pomimo zwiększenia ilości aut osobowych, na niektórych odcinkach dróg krajowych oraz autostrad jedzie się jednak sprawniej.
Informacja prasowaX listopada 2018, WarszawaZnalezienie oryginalnego i praktycznego prezentu przysparza sporo problemów. Co kupić? To pytanie zadaje sobie niejeden z nas, a sprawa wcale nie jest taka prosta. Zamiast perfum, kolejne
Ogólnopolski Program Promocyjny „Doceń polskie”Racibórz, gdzie mieści się siedziba organizatorów programu promocyjnego „Doceń polskie”, obchodzi w tym roku jubileusz 800-lecia nadania praw miejskich. Z tej okazji, z ini
INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 31-01-2018PRZYGOTUJ DOMÓWKĘ Z MARIETĄ MARECKĄ. “DRINKI I PRZEKĄSKI Z MARIETĄ” DOSTĘPNE W BIEDRONCEMarieta Marecka, znana felietonistka, autorka książek kulinarnych i prezenterka telewizyjna
Warszawa, 24 maja 2018 r.Ponad połowa przedsiębiorców (prawie 53%) uważa, że płynność finansowa ich firm w ciągu najbliższych 6 miesięcy nie ulegnie zmianie. Mniejszy optymizm wykazuje 13% prowadzących biznesy, którzy spo
Wytrącone z rutynyPrzed pandemią większość kobiet żyła w permanentnym niedoczasie i napięciu myśląc, że inaczej we współczesnym świecie po prostu się nie da. Kwarantanna wytrąciła Polkiz rutyny i pokazała, że jednak
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie