Warszawa, sierpień 2020 r.Joe Holder jest Partnerem Dyson mieszkającym w Nowym Jorku, w USA. Będąc ekspertem z grona Nike master trainer Joe prowadzi regularną kolumnę fitness w GQ, przyczynia się do powstawania całego szereg
Radość konsumentów, paraliż sądów i mniej kapitału na kredytyZa korzystny dla frankowiczów wyrok Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej najpewniej zapłacą klienci banków. Kredyty hipoteczne nie będą tak łatwo dost
Jak powstaje dobra informacja prasowa?W idealnym świecie tworzyliby ją do spółki Henry Kissinger, Adam Mickiewicz i wróżbita Maciej. Na szczęście i bez nich można przygotować dobrą informację prasową, stosując sprawdzon�
Trębki Nowe, 3 listopada 2017X-mas Party czy wigilia – co różni te imprezy i jaki klimat wybrać?Coraz częściej Święta Bożego Narodzenia obchodzi się nie tylko wraz z domownikami, ale też w gronie współpracowników. Fir
Nowa kolekcja artystyczna Empiku „Rafał Olbiński for Empik” Motywy pojawiające się na plakatach i obrazach Rafała Olbińskiego wprowadzają widza w wyjątkowy, surrealistyczny świat. Znawcy sztuki z łatwością rozpoznają
Warszawa, 5 kwietnia 2017KORESPONDENT FRANCE 24 SPOTKA SIĘ ZE STUDENTAMI W WARSZAWIE Gulliver Cragg, korespondent międzynarodowego kanału France 24 w Polsce i na Ukrainie, już w najbliższych dniach będzie gościem studentów dz
MATERIAŁ PRASOWY Warszawa, dn. 29.01.2021Czy komercyjne mieszkania będą powstawać na gruntach gminnych Czy deficyt terenów pod budowę mieszkań s
Informacja prasowaWarszawa, 12.09.2017 r.Polskie firmy transportowe inwestują w bezpieczeństwo kierowcówPolscy przedsiębiorcy transportowi coraz chętniej sięgają po nowoczesne rozwiązania z zakresu IT, postrzegając je jako
Trzy zmiany w PIT planowane przez rządWedług zapowiedzi rządzących w 2020 roku miałyby wejść w życie znaczące zmiany w PIT. Dotyczą one obniżenia pierwszego progu podatkowego do 17%, zerowego PIT dla osób do 26 roku życia
Warszawa, 27 kwietnie 2018 r.Informacja prasowa Firmy, które promują się w sieci wykorzystują dane użytkowników do zwiększania efektywności działań marketingowych. Przewidywanie zachowań i preferencji potencjalnych klient�