INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 2 stycznia 20177 najczęstszych postanowień na 2017 rok!Właśnie zaczął się nowy, 2017 rok. A każdy początek roku to czas planów i postanowień. Jakie są najczęstsze postanowienia Polaków? Chce
IP Box: 5% zamiast 19% podatku od dochodów z praw własności intelektualnej. Jak to wykorzystać?18 czerwca 2019Od 2019 r. polscy przedsiębiorcy mogą korzystać z długo wyczekiwanego instrumentu wsparcia działalności tzw. IP B
Warszawa, styczeń 2021Informacja prasowaCzy Unia Europejska jest światowym liderem w działaniach na rzecz klimatu?Rozważania na temat roli działań UE z perspektywy globalnej Przedstawiciele Komisji Europejskiej oraz politycy
Informacja prasowa – PrestoLipiec 2018Dom pachnący latem!Mamy wakacje! Presto zaprasza do rajskiej krainy, w której intensywne aromaty soczystych owoców wypełniają wnętrza domów… Poczuj wibrujący miks ananasa i mango
Warszawa, 18 lipca 2019 rokuMake me!, czyli święto designu na Pasażu WiechaW tym tygodniu na słynnym warszawskim deptaku twórczy zapał spotka się z kreatywną pracą. W cyklu imprez „Pasaż Wiecha. Kultura w samym centrum”
Jak podaje GUS liczba produkowanych przez nas śmieci stale wzrasta – w 2017 roku statystyczny Kowalski wygenerował 311 kg odpadów, podczas gdy rok później średnia wynosiła już 325 kg. Dlatego tak ważna jest segregacja w gosp
materiał prasowy, 27 maja 21019Kto zadba o interesy polskich przedsiębiorców w Brukseli?Najprostsza droga do przyjęcia pakietu mobilności liczy siedem kroków. Są to wnioski, opinie, pierwsze czytania w Parlamencie, Komisji i R
Mousetrap Games wspiera terapię ADHD, agresji i złościJuż jesienią Rocat Jumpurr, gra wrocławskiego studia Mousetrap Games, będzie dostępna na platformie urządzenia Mightier, która pomaga dzieciom w nauce regulowania swoich
Lśniący dom na wiosnę w pięciu krokachWiosna to czas, kiedy przyroda budzi się do życia, a my odnajdujemy w sobie dodatkowe pokłady energii. Warto je wykorzystać podczas wiosennego sprzątania domu. Ale jak zrobić to szybko i
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie