Warszawa, 01.03.2018Finansowy cykl życia młodych Polakówna podstawie wyników badania „Dziurawa Kieszeń Polaka” platformy MAMMłodzi Polacy, choć zwykle nie posiadają jeszcze zbyt dużych oszczędności czy dochodów, któ
Świąteczne porządki last minute – z tymi produktami nadrobisz zaległości„Święta tuż, tuż” – od połowy listopada słychać to hasło na każdym kroku. Zamiast jednak zabrać się za porządki od razu, odkładamy je z
komunikat prasowy 04.04.2019Bruksela zagłosowała przeciwko polskim przewoźnikomParlament Europejski przyjął tzw. pakiet mobilności. Jest to kolejny, przedostatni już krokw drodze do ostatecznego przyjęcia kluczowych zmian w
Informacja prasowa Warszawa/Brześć Kujawski 29.06.2018 r.Top 5 przekąsek na latoPrzed nami lato, ulubiona pora roku wielu osób. Podczas upałów w
Polacy uwielbiają mięsne przysmaki. Kiełbasy, szynki i inne wędliny często goszczą na rodzimych stołach. Cenimy sobie w nich wysoką jakość i tradycyjny, domowy smak. Do klasyków serwowanych od lat można zaliczyć kiełbasę
informacja prasowa, 22.01.2020 r. WarszawaInnoEnergy startuje z 6. edycją PowerUp! Challenge.Co mogą zyskać autorzy innowacyjnych pomysłów? Firma poszukuje najlepszych startupów, scaleupów oraz małych i średnich przedsiębi
Gliwice, 20.02.2018 r.Informacja prasowaBateria: towarzyszy nam codziennie, czasami ratuje też życieUrządzenia do magazynowania energii elektrycznej pokonały w swym rozwoju długą drogę. Począwszy od starożytnych narzędzi d
KOMUNIKAT PRASOWYWarszawa, 25.06.2019Już od 1 lipca br. wszystkie firmy zatrudniające minimum 250 pracowników będą miały obowiązek zapisania pracownika do Pracowniczych Planów Kapitałowych. To już więc ostatnie dni na przy
11/17/20Sportowy lockdown, czyli jak dbać o zdrowie i kondycję w nowej normalności?Pandemia Covid-19 w Polsce po raz kolejny wpłynęła na działalność branży fitness. Jednak kluby i siłownie, mimo poważnych ograniczeń, szy
INFORMACJA PRASOWA Warszawa, 16 września 2019WSPÓŁPRACA LEGO I NATIONAL GEOGRAPHIC KIDS: DZIEWCZYNY Z LEGO® FRIENDS RATUJĄ MORSKIE ZWIERZĘTAGrupa LEGO we współpracy z National Geographic Kids wprowadziła na rynek