INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 22 października 2019 r. Czy rosnąca popularność samochodów elektrycznych wpływa na proces nabywania pojazdów przez klientów?Innowacje zmieniają zachowania konsumentów – to prawda znana już od
Informacja prasowa17.09.2018, WarszawaNAUKA JĘZYKÓW RECEPTĄ NA DŁUŻSZĄ MŁODOŚĆ?Znajomość języków obcych poszerza horyzonty i możliwość eksplorowania świata. Pozwala pracować poza granicami ojczystego kraju, otwier
Warszawa, 17.07.2018 r.Zdobycie idealnego kontrahenta to – w dobie wciąż rosnącej konkurencji oraz wzrostu gospodarczego – nie lada wyzwanie, a przecież stały i wiarygodny partner biznesowy jest dziś podstawą prawidłowego
Nierozerwalna więź z dzieckiem – jak ją zbudować?Bycie rodzicem to zadanie niezwykle odpowiedzialne. Wychowanie malucha na dobrego i mądrego człowieka, który będzie potrafił prawidłowo funkcjonować w społeczeństwie, jes
Niezwykły świat wirtualnej rzeczywistości. Milka przenosi gości Zimowych Miasteczek na skocznię narciarskąZimowe Miasteczka Milka, czyli najsłodsza narciarska propozycja tej zimy już wystartowały. W Jaworzynie Krynickiej Fiol
Informacja prasowa – DiamantListopad 2017Słodka wróżba z DiamantAndrzejki to magiczny wieczór spotkań ze znajomymi, wypełniony wróżeniem i zabawami w odczytywanie znaków i przepowiedni. Przelewanie wosku oraz ciasteczka z
INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 5 kwietnia 201821-22 kwietnia w Warszawie rządzić będą Ekocuda. Dla miłośników kosmetyków inspirowanych naturą to wyjątkowy weekend. W prestiżowej lokalizacji przy ulicy Brackiej, w Domu Towaro
INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 31-01-2018PRZYGOTUJ DOMÓWKĘ Z MARIETĄ MARECKĄ. “DRINKI I PRZEKĄSKI Z MARIETĄ” DOSTĘPNE W BIEDRONCEMarieta Marecka, znana felietonistka, autorka książek kulinarnych i prezenterka telewizyjna
Ponad 2 000 mkw. nowej powierzchni sprzedażowej– nowe otwarcia we wrześniuKiK to jeden z bardziej dynamicznie rozwijających się brandów modowych i wnętrzarskich w Polsce. Marka rozrasta się dosłownie z tygodnia na tydzień.
RODO szansą na rozwój biznesu– raport Konica MinoltaWarszawa, 23 maja 2018 – Według badania opublikowanego przez Konica Minolta w pierwszym kwartale 2018 roku, aż 43% małych firm przyznaje, że nie ma wystarczającej wiedz