Informacja Prasowa13 WRZEŚNIA 2019Grupa Orbis i Accor współorganizatorem Gdańsk Business RunWSPÓLNA INICJATYWA HOTELI W TRÓJMIEŚCIETrójmiejskie hotele należące do Grupy Hotelowej Orbis po raz czwarty zaangażowały się w
22-02-2018 | 08:20 | PolskaRusza pierwszy w Polsce kurs, który pozwala zbudować umiejętności niezbędne do pełnoetatowej pracy zdalnej w obszarze wsparcia administracyjno-marketingowego firm. Wirtualna asystentka otwiera możliwo
Wystawcy z branży wnętrzarskiej, pasjonaci trendów, a także architekci i projektanci – to właśnie z myślą o nich już po raz drugi organizowane są Międzynarodowe Targi Wyposażenia Wnętrz Warsaw Home. W dniach 6-8 paździe
Warszawa, 18.05.2018 r.Informacja prasowa RODO – prawo dostosowane do wielkości przedsiębiorstwaZmiany w zakresie ochrony danych osobowych, które zaczną obowiązywać już za kilka dni, dotyczą wszystkich firm. Europejskie ro
Łódź, 23 stycznia 2018Informacja prasowaFerie w domu? Kilka pomysłów na dobrze spędzony czasTylko nieco ponad 6 procent uczniów wyjechało na ferie zimowe w ubiegłym roku. Choć ten odsetek – jak podaje Ministerstwo Edukac
Informacja prasowa25/10/2017Rozwiązanie UC wdrożone w Warszawie zostało uznane za najbardziej nowatorski europejski projekt w zakresie cyfrowej transformacjiNagroda Cyfrowej Transformacji CRN dla Warszawy i DamovoWarszawa, 25/10
Warszawa, 22.10.2019 r.Testy Gallupa, szkolenia i warsztaty – dlaczego warto skorzystać z fachowej pomocy?Moment wejścia w dorosłość jest jednym z najtrudniejszych w życiu człowieka. Dla niektórych zaczyna się od razu, kie
Ekologiczne postanowienia noworocznePoczątek roku to czas, który sprzyja refleksjom nad swoimi działaniami oraz nowymi planami. Przedstawiamy więc noworoczne eko postanowienia, które warto wcielić w życie w 2021 roku i utrzyma�
Zerowy PIT dla młodychAneta Socha-Jaworska, ekspert kadrowo-podatkowy w firmie inFakt, oferującej nowoczesne rozwiązania księgoweZerowy PIT dla młodych to nowy pomysł, który według zapowiedzi ma obowiązywać od 1 sierpnia 20
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie