PWN Warsaw dla “Women at Accor Generation”

Stowarzyszenie Professional Women?s Network Warsaw rozpoczęło współpracę z siecią kobiet grupy Accor, "Women at Accor Generation". Te dwie organizacje, wspierające rozwój zawodowy kobiet, zacieśniły więzy, aby wspólnie podejmować ważne dla kobiet tematy.

Sieć "Women At Accor Generation" (WAAG) zrzesza kobiety grupy Orbis oraz Accor w Polsce i na świecie. W Grupie Orbis aż 45% dyrektorów hoteli to kobiety - jest to najwyższy wskaźnik w całej, ogólnoświatowej społeczności grupy Accor. ? Celem sieci WAAG jest zwiększenie kompetencji przywódczych, zbudowanie większego komfortu pracy oraz wzajemna inspiracja - wyjaśnia Katarzyna Nowak, kierownik komunikacji korporacyjnej i CSR Grupy Hotelowej Orbis. Wokół tych celów zbudowana została propozycja warsztatów, przygotowanych przez Professional Women?s Network (PWN) Warsaw.

Spotkania odbywają się w Gdańsku, Warszawie, Poznaniu i Krakowie. Program zaplanowano do końca 2014 roku. - Dajemy kobietom narzędzia, dzięki którym będą mogły efektywniej zarządzać własną karierą i sięgać po najwyższe stanowiska - mówi Joanna Zakrzewska, członek zarządu PWN Warsaw, odpowiedzialna za współpracę z partnerami strategicznymi, w tym siecią WAAG. - Zwracamy uwagę, jak ważna jest nasza marka zawodowa i samoświadomość, przestrzegamy przed pułapkami perfekcjonizmu i zgłębiamy nowoczesne style zarzadzania, nie tylko w teorii, ale i w praktyce, wymieniając się cennym doświadczeniem.

W lutym br. odbyły się pierwsze warsztaty ? poświęcone tematyce zarządzania marką zawodową i karierą. Uczestniczki spotkań poznały elementy tworzące tożsamość i komunikację marki oraz dowiedziały się, w jaki sposób może ona efektywnie wspierać profesjonalistów w osiągnięciu celu zawodowego.

- Warsztaty organizowane przez sieć WAAG i PWN Warsaw to zastrzyk pozytywnej energii i motywacji do pracy nad sobą ? podkreśla po zajęciach Luiza Chłopecka, reprezentująca hotel Mercure Warszawa Centrum.

Kolejny cykl warsztatów będzie dotyczył technik efektywnego zarządzania i produktywności. W drugiej połowie roku odbędą się spotkania dotyczące budowania pewności siebie.

O PWN Global Założony we Francji, Professional Women's Network Global (PWN Global) jest federacją 19 oddziałów, skupionych w 15 krajach europejskich i zrzeszających ponad 3500 członków. Jego misją jest promocja rozwoju zawodowego kobiet menadżerek oraz przedsiębiorców, poprzez programy szkoleniowe i rozwojowe, mentoring, wymianę doświadczeń, konferencje i debaty z udziałem przedstawicieli świata biznesu, nauki i mediów: Więcej na www.pwnglobal.net Śledź aktualności:
  • @pwnwarsaw
O Grupie Hotelowej Orbis Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce. Zarządza 61 obiektami w 30 miastach w Polsce i 2 hotelami na Litwie. Oferuje 11 500 pokoi. Hotele działają pod markami Sofitel, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget, a także Orbis Hotels. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe. Partnerem strategicznym Orbisu jest firma Accor, wiodący na świecie operator hotelowy i lider rynku europejskiego, jest obecny w 92 krajach, w których dysponuje ponad 3 600 hotelami z 460 000 pokoi. Szerokie portfolio marek hotelowych Accor ? Sofitel, Pullman, MGallery, Grand Mercure, Novotel, Suite Novotel, Mercure, Adagio, ibis, ibis Styles, ibis budget i hotelF1 gwarantuje zróżnicowaną ofertę usług i produktów od luksusowych po ekonomiczne. Accor zatrudnia ponad 160 000 pracowników na całym świecie, oferuje swoim klientom i partnerom blisko 45 lat wiedzy i doświadczenia.
Źródło PWN Warsaw. Dostarczył netPR.pl
Authors
Top